...: Otevři oči ať vidíš.../ Ouftit post

pátek 29. ledna 2016

Otevři oči ať vidíš.../ Ouftit post

Otevři oči ať vidíš, co život ti zanechal... já otevírám... konečně otevírám oči a vidím... Za poslední měsíc se toho hodně změnilo, zjistila jsem, že se ode mě očekává mnohé jako od dospělé osoby a to mé dětské, bojácné já, typu: mami zařiď, už by mělo být dávno pryč. Možná jsem si to doteď nepřipouštěla, ale už ano a vím, co přesně chci. (někomu to trvá déle no :-D )
 Je fajn, flákat se s kámoška z vysoký v kavárnách, drbat chlapi, drbat učitelé no vlastně drbat cokoliv a smát se tomu jak malé. Ale v reálném světe, kdy něco člověk potřebuje, musí si to prostě zařídit sám a bez vtípků a dotáhnout věc do konce a brát za sebe zodpovědnost. Takový svět je.
 Neočekávat pomoc cizích, ale pomoc si sám, jít za věcí, myslet vážně a bojovat, ale samozřejmě s úsměvem a pozitivním přístupem!. Kdo by neměl rád pozitivní lidi, že? :) Takže opět moudro dne - možná se opakuji, ale co :p STAY POZITIV...
mimochodem doufám, že vám takové články, plný "mouder" nevadí. Pokud ano, dejte mi prosím vědět do komentů. Děkuji, mám vás ráda a přeji hezký pátek. :) :-*

You should open your eyes and look around and now I am openig my eyes and I see, that I am not a child, I am serious adult person, but my behaviour no. I schould be brave and I should care about myself. And I should and I want be happy and optimist and I should fight for what I want and stay positive. It´s my phylosophi.

Černé kalhoty, hnědé kozačky a černou šálu jste na mě už mohli několikrát vidět, nemám miliony zimních bot a ani x variant kalhot abych pokaždé ukázala komplet nový outfit... Sáčko mám už pár let staré, ale vytáhla jsem ho teprve nedávno, protože mi je větší a moc se v něm necítím... černých triček mám nespočet, ale basic až ke krku ne, takže i toto je "novinka" v mém outfitu.

Black pants, brown high legs boots and black scarf you know. Jacket I wore for the first time. Because this jacket is bigger it is not my favourite piece of clothes. I do have a many black t-shirt, but this basic t-shirt is my first. 



 jacket: F&F, pants: Takko ,T-shirt: NewYorker ,Shoes: CCC

 

3 komentáře: