...: Cestou.../ way

neděle 21. května 2017

Cestou.../ way

Nejsem dvakrát dobrá v jízdě na kole, neujedu sto kiláků, dělá mi problém ujet víc než deset, do kopců sotva funím skrz mé plíce a raději ho vyjdu pěšky, protože pak ujedu daleko víc... 
Možná si teď někdo bude ťukat na hlavu, proč tedy jezdím na kole a možná mě někteří pochopí. Je to moje láska, když se dokopu, nabije mě to energií. Užívám si cestu přírodou, užívám si západů slunce, když vyjíždím až k večeru, čerstvého vánku, když projíždím lesy, šumu řeky
Užívám si chvíle s přáteli (nerada jezdím sama), kecám a zároveň dělám něco pro své tělo
Nejsem žádný závodník a pravdě podobně nebudu, nejsem ten typ, co by se do toho dokopal, i když určitě špatné by to nebylo. 
Když jedu sama, nasadím sluchátka a vypnu, nevnímám okolní svět, ok je to trošku nezodpovědné, riskantní, ale nedělám to zrovna na hlavní, spíše na cyklostezce a držím se stranou. :) 

 I love cycling. It is for me relax and I get energy from this sport. I often ride with my friends, we talk and also we do something for our body. But sometimes I ride a cycle myself, I take my headset and I listen my favorite music. I don´t think and I ride. :)




Protože tak ráda jezdím na kole, rozhodla jsem se vyzkoušet ze stránky postovnezdarma.cz brašnu na rám kola. Podle obrázku se mi velice zalíbila a přišla mi praktická. Neměla jsem kam dát klíče, peněženku a mobil tak abych na něj viděla a nemusela ho složitě někde po kapsách, v batůžku hledat. 

Because i like ride a bike, I decided that I will try bag on bicyckle from postovnezdarma.cz. It looked good and practical for my keys, purse and phone. 
Brašna mi přišla včera dopoledne a  taťkovi i mně se okamžitě zalíbila. Odpoledne jsem ji dokonce provětrala na kole a musím říct, že svoji funkci plní velice dobře, hlavně si vychvaluji to, že vidím na mobil a tak je pro mě snadné si zjistit například čas. Navíc je mobil v kapsičce, která je oddělená zvlášť od ostatních věci a je vyplněná měkkou náplní aby byl mobil chráněn.

I got this bag yesterday and I like it. In the afternoon I take it with my bicycle and I say that function is amazing. I love place for phone, because I see my phone, I see time.
Cyklistická brašna je na postovnezdarma.cz ve 4 barvách, já si zvolila černou, protože se hodí k jakékoliv barvě kole. 

Bag is in postovnezdarma.cz in 4 colours and I have choosen black, because it is sutiable for every colours of bicycle.


Krátké info o produktu ze stránky:/ information about product from page
  • Materiál: polyester / material: polyester
  • Barva: červená, černá, oranžová, modrá/ colour: red, black, orange, blue
  • Max. velikost telefonu: 5,5 palce/ size of phone: 5,5
  • Rozměry: 19 x 9 x 11 cm/ size of bag: 19 x9 x1 1 centimetres
  • Obsah balení: 1 x brašna / packet: 1 bag

2 komentáře:

  1. Taky velmi ráda jezdím na kole a každý kopec vyjdu po svých. :-D Jinak brašna je moc hezká, ke kolu se ti hodí. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  2. Já se snažím jezdit každý den. Vždycky je to tak okruh 7 km, říkám si, hnát se nebudu. Přesně jak píšeš ze začátku, to mám taky tak. Nejsem dobrá cyklistka ale baví mě kochat se krajinou i když už nemůžu, potom mě ta jízda vždycky načerpá. Brašna je praktická, taky by se mi tohle hodilo.

    OdpovědětVymazat