...: Pohodlí/ Comfort

úterý 21. listopadu 2017

Pohodlí/ Comfort



Po náročném dni se konečně vracím domů. Těším se, až se položím do postele a na chvíli si oddechnu. Ještě před tím si umyju ruce a uvařím si kafe, nebo čaj. Záleží na tom, na co mám právě chuť. Chytnu horký nápoj opatrně do dlaní a odkráčím do pokoje, kde se nachází moje postel.  

After hard day I am back at home. I go to wash my hands and make coffee or tea. I take hot drink and I go to my room where my bed is.



Čaj si odložím na stoleček/ poličku vedle ní. Připravím si notebook se seriálem a jdu se převléci. Protože se chci při sledování cítit ničím nerušená a hlavně pohodlně nosím nejraději tepláky, nebo legíny se svetrem. Mezi moje nejoblíbenější oblečení patří sportovní tepláky značky Adidas, které jsou dostatečně volné a tak mě nikde neškrtí a můžu se v nich v pohodě natáhnout. Pokud jsou zrovna ve špíně, což se občas stane, sahám po vzorovaných legínách z Pepka, které jsou sice těsné, ale z příjemného materiálu.

Poté se uchýlím k mému stolku, kde mám připravený svícínek. Miluji takovou tu pravou domácí atmosféru, proto svíčka nesmí chybět. Po zapálení svíce ulehám do postele

I give tea to my night table which is at my bed. I take my notebook and I find my favourite serial and I go for my clothes. Because I want to feel more comfortable I wear tracksuits or leggings. My favourite tracksuit is by Adidas. And when this tracksuit is dirty I take printed leggings by Pepco. It is made from nice material.

After this I go to my work table where candlestick is. I love home atmosphere. After lighting the candle I lie to my bad…
 
www.sportisimo.cz


Pokud se vám líbí moje tepláčky, najdete je na různých internetových stránkách se sportovní tématikou (Interport, Sportisimo), ale třeba také i na jiných eshopech jako je například na sheego.cz.

If you like my tracksuit, you can find it on many sporty eshop (Intersport, Sportisimo), but you can find it also for another eshops for example on sheego.cz.
www.sheego.cz


5 komentářů:

  1. tepláky sú super, tak ako aj všetky veci od Adidas ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Úplně jsem se do tvé atmosféry vžila a tepláky mám i já moc ráda. :-)
    welcometomyworld

    OdpovědětVymazat
  3. Taky doma nosím jedině tepláky nebo legíny, na doma není nic pohodlnějšího :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Tepláky se mi moc líbí! Hezký článek..

    OdpovědětVymazat
  5. Já nosím většinou overal, který imituje opičku. Je z primerku a je uzasnej, hlavně v létě. Pak zapálim svicku, uvařím čaj a jdu psát.

    OdpovědětVymazat